četvrtak, 2. rujna 2010.

Novi Peugeot 3008

Tjedan dana smo se družili s Peugeotom 3008 s kojim smo prešli više od 2.000 km i pritom nam je prvi Peugeotov crossover otkrio svoje prednosti i nedostatke. Kako je proteklo druženje s Peugeotom 3008, pročitajte u testu. Pogonski sklop HYbrid4 se sastoji od 2,0-litarskog HDi dizelskog motora koji isporučuje 163 KS (120 KW) i 300 Nm najvećeg okretnog momenta na prednje kotače, te elektromotora snage 37 KS (27 kW) smještenog na stražnju osovinu koji pogoni stražnje kotače. Elektromotor se napaja električnom energijom iz Ni-MeH baterije smještene ispod podnice prtljažnika i stražnjim kotačima konstantno omogućuje 100 Nm okretnog momenta, što može u potrebnim situacijama porasti i na 200 Nm.

Ukupna snaga hibridnog sustava iznosi 200 KS (147 kW), a najviši okretni moment iznosi 500 Nm. Dizelski motor je uparen s elektronski kontroliranim sekvencijalnim BMP6 mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa, start/stop sustavom, tehnologijom regenerativnog kočenja i jedinicom ECU koja kontrolira različite režime zajedničkog rada dvaju motora. Na raspolaganju ima četiri režima rada pogona: Auto (automatski kontroliran pogon, potrošnja i performanse), ZEV (potpuno električni pogon), 4WD (pogon na sve kotače i oba motora) i Sport (brže izmjene brzina prijenosa na mjenjaču, više performanse motora te 4x4 pogon).
Peugeot 3008 HYbrid4 više nije samo konceptno vozilo, jer francuska marka sa znakom lava je najavila dolazak na tržište prvog dizelskog hibrida na svijetu.

 Naime, Peugeot 3008 HYbrid4 u prodaju kreće već na proljeće 2011. godine. Kao što je već ranije bilo najavljeno, model 3008 prvo je vozilo Peugeota koje implementira novu pogonsku dizel-hibridnu tehnologiju, a ona će uskoro biti ugrađena i na sportski kupe RCZ. Testirali smo novi Peugeot 3008, prvi crossover koji je izašao iz pogona Peugeota i koji je pokazao da se uspješno nosi s postavljenim zadatkom. Prvi pogled na 3008 nije ostavio previše mjesta za razmišljanje. Automobil jednostavno privlači svojim mišićavim izgledom. Peugeot nudi 3008 uz dva benzinska i dva dizelska motora, a na našem testu se našao 1,6-litreni HDi motor koji isporučuje 110 KS. Peugeot 3008 HYbrid4 u prosjeku, prema specifikacijama proizvođača, troši 3,8 L/100 km, a pritom emisija CO2 iznosi samo 99 g/km što je vrlo impresivan rezultat kad se uzme u obzir da se ipak radi o jednom povećem i težem crossoveru. S ovakvim rezultatom nesumnjivo je da će Peugeot 3008 HYbrid4 biti vodeći u klasi kad je u pitanju zaštita okoliša. Cijena za sad nije objavljena.



                            APWLABOR7



                                                   Corel.com




                                              Anjolee.com Fine Diamond Jewelry Special Coupon Code ANJOLEE2



                                             Anjolee.com Fine Diamond Jewelry Special Coupon Code ANJOLEE2




Nema komentara:

Objavi komentar