Powered By Blogger

subota, 6. veljače 2010.

NIJE JURSKI PARK


Upravo sam se vratila iz šetnje gradom, po prekrasnom sniježnom vremenu. Dok ovo pišem jedva da mogu stisnuti tipke, ruke su mi još premrzle, a posljedica je tomu hladnoća koja mi se uvukla ispod noktiju. Prvo ću se okrijepiti šalicom kave s dodanim cimetom, a kada dovršim pisanje i ruke će mi se ugrijati. Moj grad je prekrasan, navršio je 6oo ljeta ima oko 4o tisuća stanovnika, smješten na sjeverozapadnom dijelu Hrvatske kojega okružuje velika i razgranata periferija. Ima sve ono nužno što je ljudima potrebno, ima i Fakultet, zamislite! Za ostale potrebe koje su potrebne građanima a kojih nema u Koprivnici odlaze u Zagreb jer je on ipak Metropola i ujedno grad-županija. Tako da se tamo svega može naći. Nema smisla sada da pišem o glavnom gradu, o njemu ću nekom drugom prilikom. Sada ću se malo osvrnuti na svoj lijepi gradić, odnosno hoću vam reći o svojim dojmovima šetnje. Danas nisam otišla na selo, jer je napadalo dosta snijega, pa sam odlučila ostati u gradu i uživati u sniježnim radostima. Nakon ručka krenula sam u šetnju kako bi se nadisala sviježega zraka i osjetila na licu snježnje pahulje. To je tako poseban doživljaj. Prolazeći ulicama ubrzo sam došla do trga. Prije trga u neposrednoj blizini nalazi se park, lijepo uređen i dominantan. Pun jedolikih drveća i vojnički poredanih klupa i nisu potrgane! A u sredini paviljon, u tirkizno obojen, malo mi djeluje neskladno u zimi kada je sve čisto i bijelo, a u ljetu kada je sve zeleno odudara od okolišnog kolorita. Već smo navikli na njega tako da više i ne vidimo neke prevelike razlike i odstupanja. Inače taj park ima veliki multikulturalni i multifunkcionalan značaj za stanovništvo. Mladencima služi kao kulisa da ovjekovječe svoje trofejne trenutke. Jer je to ''strašno važan'' događaj u životu!?
Mladima služi da se mogu opiti i proslaviti rođendane te napraviti svakojake psine i parade. Te je to idealno mjesto da se mogu sakriti iza debelih grmova kako ih ne bi dohvatila policija. U tu svrhu služi i vandalima, tako da ujutro Pviljon nalikuje na krezubog djedicu. A dobro dođe i onima koji nemaju gdje ili ne stignu na WC, ista priča i za pse. Sjetih se Jurasic parka Stivana Spielberga. Kada bi režiser poput Stivana Spilberga navratio u naš park, sigurno bi odlučio snimiti još koji nastavak poznatog failma, a ne bi bilo možda nikakvo čudo da dovede i svoga dinosaurusa T-Rexa i ostale tiranosauruse i inu živinu iz prastarih prošlih epoha. Vjerujete tu bi se zaista svašta dalo napraviti u tom našem parku. Smatram da je to nešto sto bi dalo poseban štih našem ne Jurasic Parku.

Nema komentara:

Objavi komentar