Powered By Blogger

utorak, 12. ožujka 2013.

Trgovci organima i ljudima


Trgovci organima i ljudima

Ova priča bi mogla nekome koristiti!

Neki dan mi zazvoni mobitel, na ekranu mi se pojavi *Privatni broj* bez broja, inače ne javljam se na takove pozive, ali iznimno sam se taj puta javila. Nazvao je muški glas i predstavio se imenom Zlatko! Pitao je da li sam to ja, oslovivši me imenom i prezimenom. Velim jesam, izvolite: taj Zlatko?* mi veli da sam jedna od dobitnika novčane nagrade od 5, 25 i 50 tisuća kuna. E sada se u mojoj glavi počinju javljati upitnici, o kojem prevarantu je riječ i to me baš održalo na vezi te ga odmah nisam prekinula. Počela me zabavljati njegova laž. Znam da nisam dobila ništa i da je to prevara, jer ne igram nikakve nagradne igre!

Te me još više ta njegova priča poečla interesirati!
Dalje, veli On da ću svakako dobiti nagradu samo da mu moram reći neke svoje osobne podatke. Koliko imam godina i kakva sam zdravlja. ( Važno za dobitak nagrade!) E tu mi je živac proradio! Naravno nisam mu odgovorila već sam mu postavila protupitanje: tko ste vi i za koga radite!? Taj tren je prekinuo razgovor i nestao s mreže. ''Rekoh, nemoj stari da ti ja izvadim bubrege na amaterski način i počastim pse. Procijenila sam ga u prvoj rečenici. Pomislih tada kako mafija vreba na sofisticiran način, i kako je možda nestalu  lakovjernu ženu M.P. sigurno dočekao neki luksuzni automobil da je odvede nekamo u hotel da joj uruči famoznu nagradu. Badava je policija tražila po grabama i po grmlju.


Naime, o nestanku ljudi se jako malo govori koja je  povezna je s mafijom trgovine ljudima, ljudskim organima, porobljavanjem i bijelim robljem. To nikako ne smije biti tabu tema i treba je javno proširiti, a sve sumnjivce prijaviti policiji! Nedavno je netragom iz naše sredine nestala jedna žena M.P iz Koprivnice, baš kao da ju je progutala crna rupa. Za nju i sve ostale koji nestaju na sličan i/ili isti način, su uglavnom mladi i ljudi srednje dobi jer je to najbolja roba na tržištu po pitanju organa i bijelog roblja u Rusiji i istočnom bloku gdje biznis cvjeta!!. Hrvatska je zemlja u tranziciji, tako da će trgovina ljudima, organima i bijelim robljem biti sve masovnija, ako se o tome bude i dalje šutjelo i ništa  ne poduzimalo!
 







Shop Ziamond.com For The Perfect Gift!

Nema komentara:

Objavi komentar