Najznačajnija gospodarska manifestacija u Bosni i Hercegovini, Mostarski sajam, otvorio je 5. travnja svoje 14. izdanje za koje se s pravom može reći da je najveće i najsadržajnije od svih do sada. Na više od 30.000 četvornih metara izložbenog prostora predstavlja se do 9. travnja oko 700 izlagača iz dvadesetak zemalja, a ovogodišnji zemlja partner je Italija. Sajam je svečano otvorila predsjednica Vlade Republike Hrvatske Jadranka Kosor te tom prigodom istaknula:
- Hrvatska je istinski prijatelj Bosne i Hercegovine i doživljava je kao dobrog susjeda koji je najznačajniji gospodarski partner od zemalja jugoistočne Europe. Postoje velike mogućnosti buduće gospodarske suradnje pa, između ostaloga, tu je i veliki potencijal u prehrambenoj industriji – rekla je Kosor te čestitajući organizatorima, istaknula kako je mostarski Sajam važna gospodarska priredba i izrazila nadu kako će on biti sjedište dobrih gospodarskih odluka.
I ove godine, kao uostalom i svih dosadašnjih, još od prvih sajmova u Neumu pa kasnije u Mostaru, na sajmu se prepoznatljivo i uspješno predstavila Podravka. Na vrlo ukusno uređenom i tradicionalno prepoznatljivom izložbenom prostoru uz Podravku, gospodarske potencijale je predstavila i HGK Koprivničko-križevačke županije. A koliko je značenje Podravke u Bosni i Hercegovini dokazuje i to što je nakon svečanog otvorenja sajma Jadranka Kosor sa suradnicima i visoka delegacija Federacije BiH predvođena predsjednicom Federacije Borjanom Krištom posjetila izložbeni prostor naše tvrtke. Tu su se u razgovoru s predsjednikom Uprave Podravke Miroslavom Vitkovićem i članovima Uprave Marinom Pucarom i Krunoslavom Bešvirom te koprivničko-križevačkim županom Darkom Korenom upoznali s dobrom gospodarskom suradnjom naše županije i BiH te potencijalima za poslovanje u budućnosti.
Potencijal Podravke na bosansko-herecegovačkom tržištu dobro je poznat, ali brojni posjetitelji imali su još jednom prigode upoznati najpoznatije brandove tvrtke, poput Vegete i juha, suhomesnati program Danice i njezin lider-proizvod na tom tržištu - goveđi gulaš, program Dolcela itd. Ove godine poseban naglasak je stavljen na novije proizvode iz programa Dječje hrane. Za mnogobrojne posjetitelje i poslovne partnere na Podravkinom izložbenom prostoru Podravkaši iz BiH su pripremili brojne marketinške materijale, nagradne igre te degustacije jela na bazi Podravkinih proizvoda. Naravno, kakav bi to bio sajam bez simpatičnih Podravkinih hostesa koje su neumorno animirale posjetitelje i goste na izložbenom prostoru naše tvrtke. Također, nastup Podravke na mostarskom sajmu odlično su popratili i mediji jer gotovo da i nije bilo medija iz BiH koji nije tražio izjave naših direktora i Miroslava Vitkovića. To samo dokazuje koliko transparentno i dobro Podravka surađuje s medijima BiH. Sve u svemu, u organizaciji i prezentaciji Podravke na 14. Međunarodnom sajmu gospodarstva „Mostar 2011.“ zaista ništa nije prepušteno slučaju pa je tako direktor Podravke Sarajevo Milan Šarlija imao razloga za zadovoljstvo.
Više o nastupu Podravke na mostarskom sajmu u idućem broju naših novina.
Nema komentara:
Objavi komentar